tjugonde augusti

första dagen på hälsinge avklarad.
har inte så mycket att säga om det, men det verkar toppenbra!
nu sitter jag här, har nyss käkat med pappa och sam. och är så himla trött. somnade när jag kom hem från skolan, tråtts att vi bara vär där i en timme, haha!
jaja, sitter och väntar på annah, vi ska ut på prommis, tråtts att jag redan sprungit slingan i morse. att umgås här hemma, det är att ut och gå. typ! sitter man hemma hos någon sent en kväll tror alla att man sitter och dricker sig full?! :s herregud, jaja. en sunkbild på mig. tror jag va finare i morse? orkar inte va snygg hemma heller, och dessutom somnade jag ju, och vaknade upp sähår. men jaaaaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0