du har tagit mitt hjärta, och jag är din föralltid

titta älskling! jag vet att du hatar mig nu, men se efter.
det finns bilder här som är snart två år gamla, tiden går fort när man har roligt, är det inte så?!
jag har fått höra många som sagt " jag förstår inte hur du/ni orkar med varandra.. " .
och ibland gör vi inte det heller, vi bråkar precis lika mycket som alla andra, men vi är också sams, gör otroligt sjuka saker tillsammans, och vi har så himla roligt med varandra. vi håller ihop, särskillt när vi är som ledsnast, för det är då vi behöver det som mest. vi lämnar inte varandra, bara för att det blir jobbbigt. vi håller ju verkligen ihop, gör vi inte det?
jag har också fått höra " det kommer inte hålla länge till ". men vad fan vet de om det egentligen?
vi lever efter hur vi känner, och vi lever och längtar efter våran framtid, tillsammans. för det är ju det vi drömmer om, att få vara tillsammans!
jocke, jag älskar verkligen dig, och fast det är tungt ibland, så tar vi oss igenom det, du och jag!
det vet ju du nästan bättre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0