tjugoförsta februari

fettisdagen idag ju!
visste ni det? jag har nämligen bakat semlor idag!
jag stannade hemma från frilufsdagen idag, mår inte så bra.
och då passade jag på och baka lite, jag äter i och för sig inte, inte pappa heller.
men sam gör, förstår inte att jag är så snäll mot honom jämt.
häromdagen bytte jag ut hans platt tong mot min, eftersom han alltid tar mina grejer, och det tog någon dag innan han upptäckte det, och då blev det ett jävla liv.
och han sa " är det så svårt att fråga om lov innan man tar någons grejer?"
tydligen, eftersom han själv ALDRIG gör det.
in your face!
jaja, nu ska jag ner och göra nått att äta, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0