trettonde fabruari

goooodmorgon, godmorgon, hör du fåglar sjunga glatt; goodmorgon godmorgon i kööör.
inatt drömde jag nått sådär cp konstig, man kommer inte ihåg vad man drömt, men allt man ser påminner om det! känns skit stört, fattar ni vad jag menar?
och förresten, hur känns det med måndag- jävligt tungt måste jag själv säga.
1: jag har ont i örat
2: jag måste plugga till engelska prov som vi har på onsdag
3: JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I ÖRAT
4: jag måste kliva upp en halv evighet innan 7. uuuuh.
5: slutar sent typ jämt, så hinner knapt gymma, vara med jocke eller nån annan.
vilket skitliv, jaja nu ska jag sluta pessimista och dra min röv ner för trappen, sätta på mig skona, och gå till löbuss.

Kommentarer
Postat av: Annah

Nu ljugeru! Inte går du till bussen halv 8 eller!?

2012-02-13 @ 07:46:20
URL: http://annahphoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0