visste du att?...

  • min pappa alltid talar om för mig vart han går, annars virrar jag runt i hela huset, när jag märker att han är borta. han berättar till och med när han går på toa!
  • jag tycker det är jolligt med att måla naglar, dricka te och sminka mig. men endå är det nått jag skulle vilja göra mer!
  • jag är avundsjuk på alla mina kompisar som har fina hästar, får dyra saker, och hur många lektioner som helst, det har alltid varit min dröm.. synd
  • jag var en villd dumjävel i sjuan, var nära på att bli polisanmäld, fick världens utskällning, och sen blev jag den jag är idag. på engång sådär. cooola jag!!
  • jag är beroende av min hund, lite smått sådär, känns konstigt om hon inte sover med mig. hon sover faktiskt alltid i mitt rum med mig, om jag inte är hos jocke, för han är inte storm förtjust direkt..
  • jag är lat. asa lat!!
  • jag önskar att jag inte älskade mat, godis och allt som har med det där att göra. har jag tråkigt, kollar jag alltid om det finns nå gött hemma, är jag ledsen tröstäter jag. och är jag glad firar jag med att äta. kan man vägra älska mat?
  • jag är en seg kompis, som gärna vill hitta på saker, men bara ifall det passar mig. jag hatar att jag ska va lite bekväm av mig, och jag är ledsen för det. ni får knuffa ur mig i det här, mina kära vänner!
  • jag ska sova nu, annars kommer jag aldrig upp. jag är så jävla trött nu för tiden. jag har alltid varit en morgen människa, men nuså, nu passar det att sova hela dagarna. men det är väl sweet tonåring det å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0