blodbad!

nej, men nästan så. lilla annelie hade gjort illa sig i hagen idag. så vetrinären kom på besök, skärde bort lösa skinnbitar, och lindade om över hoven!
efter det, var stina och jag ganska less på hästarna som bara är sjuk, och smått bråkiga.
så vi drog in till bollnäs och köpte glass, och tyckte synd om oss!
nu är jag hemma, och jag hade tänkt sticka upp och städa dagis, eftersom det va en familj som inte hunnit städa under helgen, och eftersom dagis är stäng nu, så städar jag i morgon. dels för att klockan är ganska mycket, och för att det va folk uppe på dagis, pinigt!
tack för glassN stina! :))

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uffa, hoppas hon blir bättre :(

2012-07-12 @ 06:50:50
URL: http://staroquickly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0