femte juli

wiho, bra dag!
tog en prommenad i skogen med pappa och doris i morse, sen åkte jag, rebecca och jenny till hällbo beach och solade och badade!
efter två timmar i solen har jag lyckats bränna mig på axlarna, SÅ FULT!
jaja, pappa och jag lessnade på varmt och åkte till kilababa och käka pizza. wiho.
status att jag kan gå in på hambo, och säga till pizzabagaren "det vanliga" och de vet vad jag vill ha!
eller så är det pinsamt, jag har inte bestämt mig än!

jaja, efter pizza käkandet åkte jag upp till stallet, inveg mina nya ridbyxor. trivs väldigt bra i dom faktiskt!
lillan är fin som vanligt! hon börjar slappna av mer i nacke och rygg, därav andvänder jag gramantyglar.
fina lillis, blir så glad av dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Chakirs ägare sa alltid till mig:"Använd gärna gramantyglarna en gång i veckan, men aldrig mer än 2 gånger." De är nåt med att dom överanstränger nacken eftersom dom ännu bygger upp muskler, dom har alltså inte de muskler som behövs för att böja ner nacken 24/7. If you know what I meen? :-*

2012-07-05 @ 23:08:41
URL: http://staroquickly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0