sjuttonde juli

ja, det var meningen att jag, jocke hans två småsyskon, åsa och elin skulle åka upp till sjösveden och ha lite mys i deras stuga som de har där uppe, men eftersom åsas bil pajja, kom vi inte iväg..
vi stannade hemma på sibo tills idag, då papa kom och hämta mig.
stack på dirren upp till stallet pussa på världens finaste häst, red lite fint med stinelin, och sen hem igen.
jag och sanna har planterat lite rabarber, och en japansk lykta som jag fick utav mormor! så nu kan man ju bara hoppas att de överlever.
har inte haft världens tur med att omplantera, då en utav mina rosenbuskar helt plötsligt vissnade, och min lilla krusbärsbuske!! :(
jaja, w/e. ni skiter väl i mina odlingsproblems. det va allt för mig. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0