nionde juni

hade tappat bort mobil kabeln till datorn, tills nu. då jag verkligen tog tag i att leta.
idag såg jag faktiskt att det låg där den alltid ligger - vid alla andra mina kablar.
konstigt, haha!
här är lite fina bilder från veckan som gått!
min fina nya bakgrund på telefånen, som rebecca har tagit!
sam och hans bästa kompis har tatuerat in varamdras namn i fotleden..
och drar sam ner strumpan så har han ännu en tatuering!
jag och jenny har tagit en mysig nationaldags tur med kivi och lillan!
rebecca och jag tog oss ett par cheecisar på donken!
oooch, jag fick en mysig överaskning när jag kom upp till dagis och skulle städa. det där luktade inte rosenbuske, ska jag tala om för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0