fjortonde mars

hade faktiskt ett litet hopp om att jag var på bättringsvägen med min satans förkylning senast igår kväll.
HAHA, trodee jag va?
imorse när jag vaknade hade mitt vänstra öga kladdat ihop med massa gult slem.
jaha, tänkte jag då, dum som man är, och torkade bort det.
satte i linsernam sminkade mig, och gick till skolan.
mitt öga blev sämre och sämre, och nu sitter jag här.
med ett öga som är lika stort som ett hästanus, rött, kladdigt och äckligt.
KOMMER NÅN LÄRARE OCH SÄGER: JAG TROR DET ÄR ÖGON INFLAMMATION..
nähää? KUL!
jaja, slutar whina och tittar bb med jocke och åsa, lite bättre blir det!

Kommentarer
Postat av: rabbitjohanssonn

men saga! :c

2012-03-14 @ 23:31:17
URL: http://notausstieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0