tjugonionde maj

herreguud. helgen har bestått av bara ätande tror jag.
allt ifrån macka, donken och kina till fin söndags middag, godis och cocosbollar.
kan ju säga att min mage inte mådde så bra, som vissa av er kanske såg på facebook igår.
slutade med att jag var TVUNGEN att trycka ner fingrarna i halsen och spy upp all mat som min mage inte hade plats för att jaa.. inte vet jag? mosas ner.
fyfan säger jag bara!
nu är det tisdag, och jag är skapligt nöjd med att få vg i engelska. det tog bara 3 år!
annars känner jag mig ganska lat idag, sprang slingan i söndags, på 15 minuter. rekord, och nu har jag så ont i höften, så jag har jätte ont när jag går, buhu, cry.
nämen, idag ska jag nog vila, om ingen drar ut mig då..
annars är det väl inte så mycket mer som händer. bara uppdatering från i helgen.
juste! vi har ju fått kattungar också. ska försöka få lite bilder på dom senare! puuuusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0