trettonde maj

söndag, utan söndagsångest!
HÄHÄ, winning.
jocke åkte hem runt 5, så jag och pappa fixade grillat med potatisgratäng och käkade för oss själva.
vid matbordet kom jag på att jag och pappa skulle röjja undan i det vi nu kallar sagas super gym.
sagt och gjort, så nu har vi plockat undan massa möbler som stått i vägen.
nu ska det bara damsugas där inne sen så, då är det bara att köra!
bild kommer väl nån vacker dag. nu sitter jag och kollar på tv med pappa.
funderar på om jag ska fixa lite popcorn tills bb, som börjar klockan 9.
sen så, i morgon börjar mitt nya träningschema, SLIM.
hejjahejja. nu ska jag ringa min allra käraste syster, och se vad hon sysslar med. hejdaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0