20:51

shit, vad vilsen jag känner mig helt plöttsligt.
funderar faktiskt lite på vad jag håller på med egentligen, men har nog insett att det kanske inte är så jävla konstigt. har lixom inte skrivit så mycket om vad som hände i fredags heller. inte för att det finns så mycket att säga som jag inte redan sagt. men det är jobbigt. skönt som bara faan, men jobbigt.
det enda jag behöver tänka på är mig själv, och jag vill verkligen satsa på mig, mitt mående och min kropp. men samtidigt så vill jag så gärna dela med mig av all den där jävla kärleken som jag tror att jag har gansak mycket av där inne till någon. inte till någon som jag vill vara tillsammans med resten av mitt liv, utan till några som alltid kommer finnas  vid mig resten av mitt liv. men samtidigt så vet jag inte hur jag ska bete mig. det är så sjukt svårt. och jag känner mig fortfarande bara mer och mer vilsen, samtidigt som jag vet vad jag vill och hur jag vill ha det. 
det är nog min tur att fundera lite på livet ett tag. men det enda jag vill är stressa igenom varje dag för att hoppas att nästa blir bättre. fan vad dryg jag är, hejhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0