nu ni, huhu

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hm, ja! åkte finnlandsbåt, haha!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade nått, tråkig som man är.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
räknas syster som vän?
4. Dog någon som stod dig nära?
nej!
5. Vilka länder besökte du?
nuni, finnland! och då gick jag inte ens ut!
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
sommar och sol! det blev man ju inte bortskämd med i somras precis.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
andra oktober! då ellen föddes!
8. Vad var din största framgång 2012?
hörreduu.. att jag kom in på ekonomiprogramet?
9. Största misstaget?
jadu, bra fråga!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
näru!

11. Bästa köpet?
kan nog vara mitt gymkort!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
gymkläder, godis och kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
absolut, att ellen kom var nog det roligaste!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
norlie & kkv - där jag hänger min hatt, och stiftelsen - vart jag än går!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
köpte saker till mig själv! och bada mer. badkruka som man är.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
äta mindre! hahahah
18. Hur tillbringar du julen?
med min familijas!
19. Blev du kär i år?
är ju redan kär sen två år och åtta månader tillbaka <3
20. Favoritprogram på TV?
tittar ju inte på tv men, svenska hollywood fruar är inte så dumt!
21. Bästa boken du läste i år?
men oj, expert på att rodna.
22. Största musikaliska upptäckten?
svenska björnstammen 8D
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick en bärbar hårddisk!.
24. Något du önskade dig men inte fick?
näe

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
åt god mat med pappa, sam och jocke!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
såklart, men sånt kan man inte göra så mycket åt
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
energiskt! 
28. Vad fick dig att må bra?
hästarna, familjen, jocke. massor!
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
skulle väl vara kent då, hihi
30. Vem saknade du?
vet faktiskt inte.
31. De bästa nya människorna du träffade?
ja du. ingen tror jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0