21:10

Alltså. Nu kommer det här cplånga inlägget man bara väntat på att skriva. Nu är jag bara så jävla less.
Allt började i februari när jag bestämde mig för att göra slut med jocke, av den enklaste anledningen: vi växte i från varandra.
Efter det verkar det vara jävligt intressant att följa mitt liv och lägga märke till mina val och mina misstag. Folk har sagt så jävla mycket taskiga grejer över de jag umgåtts med och nu orkar jag faktiskt inte med mer.
Ni som gnäller så jävla mycket att jag playar, är en slampa, hora eller liknande har sån jävla dålig koll på situationen så det är nästan lite roligt.
De jag varit med ( alltså, tre stycken) har jag tyckt om, allihopa. Men bara för att DOM inte tyckte om mig och valde att lämna MIG så är jag fan ingen jävla hora, slampa eller äckel för det. Och om det nu skulle vara så att folk tycker det iallafall, så ska de iallafall skita i mina val, mitt liv och allt som har med det att göra, för det har inte dom med att göra. 
Sen påstår faktiskt inte jag att jag inte gjort fel, dumma val eller betett mig dumt. För det gör alla. Och även jag. Men jag tycker iallafall inte det spelar någon roll hur omoget ni tycker jag beter mig, eftersom det endå är mitt liv. Och ja, man får ta skit ibland. Men allvarligt, måttligt kanske.
Är det något som stör er, som ni undrar eller tycker är fel så är det faktiskt inte så jävla svårt att ta det med mig. 
BLÄ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0