Nionde januari

Första dagen i skolan avklarad och jag hade nästan glömt bort att jag levde. Det har varit så underbart skönt att vara ifrån skolan, men det känns faktiskt ännu skönare att komma in i rutinerna igen. Jag har vilat upp mig och jag tror faktiskt att jag kommer klara av den här terminen bättre. Just nu spökar mitt psyke, jag är inte speciellt nöjd med någonting och jag tycker det mesta suger. Men jag tror det mesta som virrar runt där inne är oändliga frågor om när och var jag får tag på en lägenhet... Men fysiskt börjar jag må rätt bra endå, jag har börjat träna hårdare och jag tycker det är underbart att jag lyckats få tillbaka min motivation och ork igen. Idag var jag på gymmet  i över en och en halv timme och hela kroppen skakade när jag gick därifrån. Obetalbar känsla, faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0