18:24

precis kommit hem efter att ha varit i fagersta söndag till fredag, och firat midsommar hemma i hå hos las familjas. rolig och tröttsam vecka och kändes märkligt att komma hem till en ekande lägenhet. ännu märkligare att jag faktiskt inte ska till skolan i morgon, men jävligt skönt. jag behöver verkligen den här ledigheten och jag behöver verkligen få spralla av mig och göra saker jag blir lycklig av. efter de här jobbiga månaderna tycker jag att jag förtjänar ett fullspäckat fabulöst lov. nu ska jag vila resten av kvällen. i morgon gör jag min debut på blodgivningen nere på sjukhuset, och tänkte boka in några gympass i veckan innan jag åker ner till fagersta igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0