tjugosjätte juni

så sjukt omotiverad till allt just nu och allt känns bara så himla, ja jag vet inte. värdelöst? 
vill så gärna ha energi, vill så gärna komma upp i tempot med träningen och jag vill så gärna känna mig glad och lycklig. men det känns som att det hela tiden är något som ska sätta stopp för att få vara lycklig. varför?
hittade den här bilden som är ca ett år gammal och jämför med en bild jag tog i maj. det är skillnad, lite iallafall och jag fattar inte varför jag inte känner mig nöjd och duktig? jag tror  faktiskt inte att det spelar någon roll hur bra jag kämpar på och vilka mål jag kommer uppnå, så kommer jag alltid tycka att jag kan bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0