-

Men jag fick ju alltid höra att det, att jag alltid haft det bra, att det alltid finns folk som har det värre och att pappa alltid ställt upp. 
Absolut! Men jag mår inte bättre och mina problem blir inte mindre utav att jag fått höra att det finns andra som har det sämre. Det kommer det alltid göra och samtidigt så kommer det alltid finnas folk som har det så jäkla mycket bättre också. Men det hjälper inte mig, för det är det allt det här handlar om, att få hjälp. Att ha någon som ställer  upp för att jag behöver det, inte för att man har en plikt att göra det. 
Pappa har hjälpt mig, det är inte det jag sitter och nekar, men att det ibland inte räcker till, och då tycker faktiskt jag att alla kan försöka vara glada för min skull för att jag äntligen fått den hjälp jag behövde, och ställa upp därifrån. 
Men ja, jag har ju alltid varit, vad va det ni kalla mig? Dramaqueen. Men tyck det ni då, för jag lägger lnte ner energi på sånna människor som sitter och säger sånt för att ni är så små människor som mår bättre utav att klanka ner på andra. Faktiskt 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du om någon förtjänar detta så sjukt mycket Saga! Du är så jäkla stark som vågar be om hjälp. En riktig krigare, min krigare! <3

Svar: Men gumman, vad fin du är. Är så glad att du förstår mig. Är så tacksam för att du bryr dig. <3<3
Saga Jonsson

2014-03-24 @ 13:46:49
URL: http://jesk95.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0