20:35

shit, är så jävla trött, är så otroligt omotiverat till allt och jag är så.himla. less.
på allt. ikväll känner jag verkligen för att bara skita i allt som har med skola, träning och kompisaratt göra.
vill helst bara krypa ner under täcket och sova månaden ut, tråtts våren är en av mina favoritperioder.
fuck vad skolan tar kål på en och fuck alla otroligt höga krav på oss elever. nu vet ju jag att jag inte är ensam om att känna såhär och visst är det sjukt att ungdommar idag har sanne press på sig för att fixa skolan.
men jag ska iallafall kämpa igenom de sista tunga veckorna jag ha framför mig, för kunde jag fixa de i höstas fixar jag det igen. 
är det något som jag fakiskt är stolt över så är det att jag fixat skolan så pass bra som jag gjort. fick höra idag att jag har c i två av mina ämnen som jag prioriterat sist den här terminen och det gav mig verkligen lite lust att fortsätta. tänk att jag faktiskt haft godkända betyg terminen ut trotts min extremt jobbiga period som jag inte trodde att jag skulle klara. tänk att jag faktiskt försökte släpa mig upp och göra det bästa utav situationen tråtts mitt mående. det är jag faktiskt stolt över och jag kommer alltid minnas det här läsåret som det jobbigaste året i mitt liv.
men, även det år som gjort mig starkast. tjoho! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0