Fjortonde maj

nää, BLÄ säger jag bara. så jävla less så jag skulle kunna dra täcket över huvudet och skita i de sista dagarna i skolan. satt och försökte räkna igenom ett gammalt mattenationellt prov i morse men slutade med tårar och att jag gav faktiskt upp när läraren gick därifrån utan att svara när jag sa att jag inte kommer fixa kursen i år.
vet ni hur det känns? att ha slitit hela jävla läsåret med matten. försökt, kämpat och endå, endå inte minnas någonting, endå inte komma ihåg alla jävla äckliga formler och endå inte fixa kursen. som jag kämpat och försökt. nu skiter jag faktiskt i det där. klarar jag inte matte 2 så struntar jag faktiskt i matte 3 nästa år och läser om matte 2 igen. KUKEN
för att byta från nått tråkigare till nått mindre tråkigt så har jag iallafall tvättat och skrivit klart min krönika i svenskan ikväll, som jag iallafall blev hyfsat nöjd med. nu är det bara en bildanalys till fotokursen kvar och läsa fyra sviniga kapitel ur en engelsk bok animal farm.
kul? näe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0