Trettonde maj

Fucking tisdag och jag dagen har gått fortare än förväntat. Släpade mig till gymmet och körde första passet med nya "schemat".
Har alltså bestämt mig för att sluta jolla med lätta vikter och lumsa på med tyngre vikter, färre repititioner och fler set, så vi får väl se hur det blir. Hoppas på lite större muskler och fastare kropp. 
Annars har det inte hänt så jättemycket, nyss ätit och ska alldeles strax duscha för att sen inta sägläge. 
Är så sjukt trött just nu och jag försöker verkligen kämpa mig igenom de ynka 15 skoldagar som är kvar.
bara pissmatten kvar som jag tror hela sveriges ungdommar gruvar sig för.
Aja,vi får se hur det blir med det där, än har jag inte tappat hoppet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0